مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-21سياسي

وصال یار| کرمانی ها 2 دی به دیدار رهبری می روند


جمعی از مردم استان کرمان به دیدار مقام معظم رهبری شرفیاب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز 30 آذرماه در شورای اداری استان اظهار کرد: مردم کرمان توفیق پیدا کردند در آینده ای نزدیک خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شوند و این مهم آرزوی دیرینه مردم بوده است که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق می افتد.

وی بیان کرد: جمعیت استان کرمان بالای 3 میلیون نفر است و همه هم مطالبه این را دارند که خدمت مقام معظم رهبری برسند، اما سهمیه ای که به استان داده شده، سهیمه کوچکی است و حتی اگر همه سهمیه ملاقات را هم به ما می دادند با جمعیت کرمان همخوانی نداشت.

امام جمعه کرمان ادامه داد: هر جور رفتار و عمل کنیم حتما تعدادی که تشنه ملاقات با رهبری هستند، اما این ملاقات نصیب شان نشد، انتقاد و گلایه دارند که بخشی از این انتقادات هم وارد است.

علیدادی سلیمانی اضافه کرد: تلاش شد از روز اول در سهمیه های دیدار با رهبری به نحوی رفتار شود که سهمیه مرکز استان نسبت به سهمیه شهرستان ها بیشتر باشد و ترتیب جمعیتی حفظ شود.

وی اضافه کرد: تلاش شد، خانم ها هم سهم قابل توجهی در این ملاقات داشته باشند و ائمه جمعه و فرمانداران استان هم پیشنهاد دادند، کنار گذاشته شوند تا تعداد بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصال یار| کرمانی ها 2 دی به دیدار رهبری می روند

وصال یار| کرمانی ها 2 دی به دیدار رهبری می روند